სასწავლო პროექტის გეგმა

     პროექტის გეგმა

სასწავლო პროექტის გეგმის შაბლონი

სასწავლო პროექტის ავტორი
სახელი, გვარი
ნათია  გობაძე
ქალაქი/რაიონი/დაბა, სოფელი
ხულოს  მუნიციპალიტეტის სოფელი  დიოკნისი
სკოლა
დიოკნისის საჯარო სკოლა
პროექტის მონახაზი
პროექტის დასახელება
ოქროს ხანა საქართველოში ,,თამარ მეფე’’
პროექტის შინაარსი
 ამ  პროექტის   საშუალებით  ბავშვები გაიგებენ  თუ რა  ცვლილებები  მომხდარა  საქართველოში  თამარის  გამეფებასთან  დაკავშირებით.განსაზღვრავენ  ქალის  როლს  საქართველოს  ისტორიაში, მის  მიერ   გატარებულ  რეფორმებს, რომელმაც  საქართველო   უძლიერეს  სახელმწიფოდ  აქცია.
საგანი/საგნები
ისტორია
საფეხური/კლასი
მე 10
პროექტის განხორციელების დრო
3 კვირა
პროექტის საფუძვლები
საგნობრივი სტანდარტები










ისტ.IX.3.
მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს ქართული სახელმწიფო მმართველობითი სტრუქტურები.ლო მიზნები/სწავლის შედეგები


 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევები
          ახალი იდეების განვითარება, განხორციელება და სხვებისთვის გაზიარება;
          საღი მსჯელობა და აღქმა;
          იდეებისა და აზრის ნათლად და ეფექტურად გამოხატვაწერილობითი თუ სიტყვიერი ფორმით;
          სხვადასხვა ჯგუფთან ეფექტური მუშაობის უნარის დემონსტრირება;
ზოგადი კითხვა
1)       რა ძირითადი როლი აკისრია ადამიანებს დღევანდელ ცხოვრებაში?
თემატური კითხვები
2)       როგორია დღევანდელი მსოფლიოს ქალების როლი საზოგადოებრივ, პოლიტიკურსა და ოჯახურ ცხოვრებაში?
შინაარსობრივი კითხვები
3)       ვინ არიან ცნობილი , ძლიერი ქალები?
შეფასების გეგმა
შეფასების დროის ჩარჩო (შეფასების სტრატეგიები)
პროექტის მსვლელობის ეტაპები
შეფასების მეთოდ(ებ)ი
შეფასების საშუალება/ინსტრუმენტ(ებ)ი
პროექტის დასაწყისში
ამ  პროექტის   საშუალებით  ბავშვები გაიგებენ  თუ რა  ცვლილებები  მომხდარა  საქართველოში  თამარის  გამეფებასთან  დაკავშირებით.განსაზღვრავენ  ქალის  როლს  საქართველოს  ისტორიაში,მის  მიერ   გატარებულ  რეფორმებს  ,რომელმაც  საქართველო   უძლიერეს  სახელმწიფოდ  აქცია.
კითხვა -პასუხი
გონებრივი იერიში
პროექტის მსვლელობა
საპროექტო  თემის  შერჩევის  შემდეგ, შეიქმნება  პროექტის გეგმა  და მისი   განხორციელების    ეტაპები,მოსწავლეებს    დავყოფ   ჯგუფებად.მოსწავლეთა   ერთ ჯგუფს  დაევალება   მოიძიონ   ინფორმაცია  თამარის  გამეფებასთან   დაკავშირებით.მეორე   ჯგუფს დაევალება  მოიძიონ  ინფორმაცია   თამარისსაშინაო  საგარეო   პოლიტიკის  შესახებ.მესამე   ჯგუფი     შექმნიან    საპრეზენტაციო   ფაილებს. თითოეული  ჯგუფი   დათქმულ  ვადაში  წარმოადგენსმოპოვებულ   მასალას.შეიქმნება   პროექტის ანგარიში და მოხდება  პროექტის  პრეზენტაცია.პროექტის   დასასრულს  მოსწავლეები  შეავსებენ   თვითშეფასების  ბარათებს.
რეფლექსია,
ცალკეულ ჯგუფებში
შუალედური შეფასება.
 კომენტარი
რუბრიკა
პროექტის დასრულების შემდეგ
პროექტის  ბოლოს  შევქმნით  ბლოგს,სადაც  ავტვირთავთ თემის  ირგვლივ  მოპოვებულ  მასალასა და ინფორმაციას , აქ   თანმიმდევრულად  იქნება   ასახული თუ რა  ცვლილებები  მოხდა  საქართველოს   ისტორიაში,  თამარის   მეფობის  დროს.ამავე თემით   შეიქმნება   კედლის   გაზეთი.
გაზიარება
ვიცი ,მინდა ვიცოდე,
პროექტში გამოყენებული რესურსები
წიგნი, კომპიუტერი,სურათები, ნახატები.
უნარჩვევები

ამ პროექტზე  მუშაობით მოსწავლეებს  გამოუმუშავდებათინფორმაციის  მოძიების,დახარისხების,  ანალიტიკური  აზროვნების,სინთეზური  აზროვნების, შემოქმედებითი  და  კრიტიკული  აზროვნების  უნარ-ჩვევები. ისწავლიან   პროექტზე  მუშაობას,  შეისწავლიან   სხვადასხვა  კომპიუტერულ   პროგრამებს.
სასწავლო პროცედურებიმ პროექტზე  მუშაობით მოსწავლეებს  გამოუმუშავდებათინფორმაციის  მოძიების,დახარისხების,  ანალიტიკური  აზროვნების,სინთეზური  აზროვნების, შემოქმედებითი  და  კრიტიკული  აზროვნების  უნარ-ჩვევები. ისწავლიან   პროექტზე  მუშაობას,  შეისწავლიან   სხვადასხვა  კომპიუტერულ   პროგრამებს.

დიფერენცირებული სწავლება
სპეციალური საჭიროებების მქონე მოსწავლეები
მივცემ შესაფერის დავალებას.გავაფერადებინებ ნახატებს
არაქართულენოვანი მოსწავლეები (მოსწავლეები, რომლებისთვის სწავლების ენა არ არის მშობლიური)
მივცემ შესაფერის დავალებას  მაგალითად, ქართული ენის შემსწავლელთათვის ინდივიდუალურ გაკვეთილეს მაგალითად, ტექსტები მშობლიურ ენაზე, გრაფიკული ორგანაიზერები, ილუსტრირებული ტექსტები, ორენოვანი ლექსიკონები, სათარგმნი პროგრამები. და აშ
ნიჭიერი მოსწავლეები
მივცემ, , უფრო რთულ დავალებებს   გავაკეთებინებ პრეზენტაციებს  დავაყენებ ჯგუფის ხელმძღვანელებად,დავავალებ პროექტის მონიტორინგს.
სასწავლო პროექტისთვის საჭირო რესურსები
აპარატურული უზრუნველყოფა (მონიშნეთ, რომელსაც პროექტის ფარგლებში გამოიყენებთ)
კომპიუტერ(ებ)ი
მეხსიერების ბარათი/ჩიპი
მობილური ტელეფონი
ფოტო/ვიდეო კამერა
პრინტერი
ინტერნეტკავშირი
პროექტორი
სკანერი
ვიდეოკონფერენციის მოწყობილობა
ლაზერული დისკი /ჩიპი
ტელევიზორი
სხვა ----------
პროგრამული უზრუნველყოფა (მონიშნეთ, რომელსაც პროექტის ფარგლებში გამოიყენებთ)
ტექსტური რედაქტორი
ელ. ფოსტა
ვებედიტორი
ელ. ცხრილები
 ვიდეო/აუდიო რედაქტორი
ტესტირების პროგრამა
გრაფიკული რედაქტორი
საგამომცემლო პროგრამა
ბლოგი
საპრეზენტაციო პროგრამა
ელ. ენციკლოპედია
 სხვა ----------
ვებბრაუზერი
ელ. კითხვარი

ბეჭდური მასალები
საქართველოს ისტორიის ნარკვევები სახელმძღვანელოები, სხვადასხვა სასწავლო მასალები, მოთხრობები, პლაკატები
ინვენტარი/მასალები
კომპიუტერი დაფა 
ინტერნეტრესურსები
www.google.ge.  www.vikipia.ge
სხვა რესურსები
თემის/საზოგადოების წარმომადგენლები, მშობლები  მოსწავლეები მასწავლებლები


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

ტრენინგის მეხუთე დღე

ტრენინგის მეექვე დღე